Länkar

onsdag 9 mars 2011

JAAA!!

Livet har återvänt & jag kan andas igen :) Kursen är slut & jag klarade den :) Redovisning & beskattning, inte det lättaste men spännande....synd att kursen var på alldeles för kort tid bara för att man skulle ha en rimlig chans att lära sig allt. Men nu är det gjort & jag är behörig till att läsa vidare till Kvalificerad redovsiningsekonom :) :)

Nu var ju även tanken att jag skulle börja motionera igen MEN som ett brev på posten så kom den igen....TOKFÖRKYLNINGEN! Nyser som en tok, snörvlar & snorar.....Bläää! Men på måndag då SKA jag vara frisk :) Helst tidigare förstås men man får ju inte ha för höga krav :)
Linda var här i em i alla fall & muntrade upp mig med lite skitsnack. Nä inte skitsnack direkt utan mer snack om allt möjligt...

//Marina, Mamma till 3 ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar